Egyedi stílus az egész termékcsalád számára, amelyet az autóipar világa ihletett.
A Piaggio MP3 310 formatervezése azonnal megkülönbözteti elődeitől: jelentős előrelépés
az MP3 kompakt változata számára, amely most első ízben rendelkezik ugyanazzal a
prémium stílusjegyekkel, mint a nagyobb "testvérei", és így válik teljessé egy olyan
termékcsalád, amelyet összetéveszthetetlen családi érzés jellemez.
Az elejét teljesen áttervezték, szélesebb és védettebb lett, új, vízszintes, teljes LED-
technikával ellátott első lámpatesttel. A pajzs közepén egy kisebb, sportosabb légbeömlő
található, amelyet egy háromdimenziós, méhsejt alakú hűtőrács jellemez. Ezek alatt egy
függőleges spoiler található, amely gondos aerodinamikai tanulmányok eredménye: a
teljesen új oldalsó légterelőkkel kombinálva nagyobb stabilitást biztosít, és hozzájárul a
nagyobb maximális sebességhez. A szélvédő szintén új, formája úgy lett kialakítva, hogy
korlátozott térfogat mellett maximális védelmet biztosítson.
A jármű az autóipari formatervezés számos legújabb trendjére is utal, a markáns, sportos
orr-résztől kezdve a sárvédőkön át - amelyek a Sport változatban karosszéria színű
elemeket tartalmaznak - és a felnikig, amelyek új, öt osztott küllős kialakításúak: ez egy
újabb egyértelmű utalás a luxus sportlimuzinok világára.
A merész elülső részt egy karcsú, áramvonalas hátsó rész ellensúlyozza, amely elegánsan
integrálja a kényelmes utas kapaszkodót, és a modern, teljes LED-es hátsó lámpatesttel
végződik.
Kényelem és funkcionalitás
A Piaggio MP3 310 teljesen új felhasználói felülettel is rendelkezik. Középen egy
nagyméretű, 5 colos LCD kijelzővel ellátott műszerfal jeleníti meg az összes szükséges
információt: középen látható a digitális sebességmérő és a fordulatszámmérő, a teljes és a
megtett út kilométer-számláló, a levegő hőmérséklete, a digitális óra, az üzemanyagszint és
a hűtőfolyadék hőmérsékletének kijelzője, valamint a jégveszély és a "szerviz" ikon. A panel
az utazással kapcsolatos információk széles skáláját jeleníti meg, amelyek a jobb oldali
kezelőblokk MODE gombjával választhatók ki: legnagyobb sebesség, átlagsebesség,
pillanatnyi fogyasztás, átlagos fogyasztás, az akkumulátor hatótávolsága és töltöttségi
szintje. A figyelmeztető lámpák viszont az összes funkciót felügyelik, mint például a
"befecskendezés ellenőrzése", üzemanyag-tartalék, olajnyomás, ABS aktiválás és
indításgátló. A kormány és a műszerfal kezelőszervei újra pozícionálásra kerültek, így
praktikusabbak és funkcionálisabbak lettek.
A műszerfal felett eközben egy praktikus kesztyűtartó található, benne egy fiókkal és USB-
csatlakozóval, amely ideális az okostelefon és bármely más, erre alkalmas eszköz
feltöltéséhez.
A Piaggio 310 HPE motor - a downspeeding összes előnye
Az új Piaggio MP3 310-et egy teljesen új, folyadékhűtéses, négyütemű, négyszelepes,
egyhengeres motor hajtja elektronikus befecskendezéssel: a Piaggio Group kutatási és
fejlesztési központjának értékes know-how-jának eredménye.
A 310 hpe motor - a Piaggio modern HPE vagy High Performance Motor családjának
legújabb tagja - egy nagyon sajátos tervezési filozófián alapul, amelyet úgy terveztek, hogy
minden téren jelentős javulást tegyen lehetővé a vezetési élményben: kiváló
menetkomfort, jobb vezethetőség, kevesebb zaj és még alacsonyabb üzemanyag-
fogyasztás. Mindez kézzelfogható teljesítménynövekedéssel párosul.
Ezeket a célokat úgy érték el, hogy a korábbi 300 HPE motor hengerűrtartalmát 278
köbcentiméterről 310 köbcentiméterre növelték; ezt a növekedést a furat megtartásával és a
löket növelésével érték el. Ez egy kevésbé "éles" motort eredményezett - vagy más szóval
egy olyan motort, amely inkább a vezethetőségre összpontosít, mint a lehető legnagyobb
maximális teljesítmény elérésére; ennek ellenére ez még mindig lenyűgöző 19,4 kW (26,4LE)
teljesítményt ér el 7500-as fordulatszámon. A maximális forgatónyomaték 27,3 Nm, és
ezt 6000 fordulat/percnél éri el. Abszolút referenciaszámok, amelyek álló helyzetből való
gyorsításkor azonnal érzékelhetőek. A maximális sebesség is magasabb, amit részben a
jármű javított aerodinamikájának köszönhetően értek el: a korábbi 120 km/h-ról az új 129
km/h-ra.
Az eladási ár nem tartalmazza a regisztrációs adó költségét! (90.000 Ft)
|