A Moto Guzzi V85 ikonikus és azonnal felismerhető stílusa tovább fejlődik, ezúttal egy modernebb
formában, miközben számos olyan részletet finomítanak, amelyek megőrzik az eredeti modell
autentikus báját.
A fényszóró és a műszerfal tartóit mostantól öntött alumíniumból készítik, az előző generáció
acélcső rácsszerkezete helyett, ami sportosabb és dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a felső
burkolatnak.
Az újonnan bevezetett hátsó kapaszkodó (amelyet a V85 Strada tartozékaként kínálnak) szintén
alumíniumból készült. Ez a kifinomult választás hozzájárul az utasok kényelmének és
ergonómiájának javításához.
Az üzemanyagtartály a V85-ös modellcsalád egyik meghatározó eleme, amelynek faragott formái
még robusztusabbnak és dinamikusabbnak tűnnek.
A kéthengeres motor új hengerfejfedeleket kapott, amelyek kialakítása kiemeli az egység
műszaki továbbfejlesztését.
A motor megfelel az új Euro 5+ károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és jelentős munkálatokon
esett át a teljesítmény növelése és a gázreakció - és ezáltal a nyomatékadatok - javítása
érdekében alacsony fordulatszámon.
Ezt a változó szelepvezérlés és a kopogásérzékelők bevezetésének köszönhetően sikerült elérni.
Az eredmény a megnövekedett csúcsnyomaték - 83 Nm @5,100rpm - és teljesítmény - 80 LE
@7,750rpm -, valamint a nagyobb vezetési élmény és a jobb gázreakció, amely nagyobb
rugalmasságot kínál alacsony fordulatszámon és magas sebességfokozatban.
A befecskendezés egyetlen 52 mm-es fojtószelep-testet használ, miközben a multimap Ride-by-
Wire gázkar vezérléssel, egy olyan megoldással, amely lehetővé teszi a fojtószelepnyitás pontos
szabályozását, nemcsak az általános hatékonyságot optimalizálja a sima, gazdag adagolás
érdekében, hanem az üzemanyag-fogyasztást is csökkenti.
Az aerodinamikai védelmet növeli az új, átdolgozott formájú, kézzel 5 pozícióban állítható
magasságú, összesen 70 mm-es tartományt kínáló szélvédő, amely 37%-os
légnyomáscsökkentést garantál a motorosra.
A motorosra nehezedő légnyomás csökkentését a most szélesebb és jobban védő kézvédőkkel is
sikerült elérni. Továbbá a tank elején található, újonnan szabadalmaztatott, pontosan a
gyújtózárral összehangolt fedél hatékonyan csökkenti a légáramlást a motoros mellkasa és álla
felé.
Az új V85-ös sorozat új, nagyobb, 5 hüvelykes TFT színes kijelzővel és a kormánykapcsolókkal
rendelkezik, amelyeket úgy terveztek át, hogy egyszerűbb és intuitívabb hozzáférést
biztosítsanak minden funkcióhoz.
A V85 TT és a V85 TT Travel modellekben a hátsó monoshock rugóelőfeszítés mostantól egy
kényelmes kézikerékkel állítható. Ez lehetővé teszi a motor beállításának gyors kiigazítását, ha
utassal vagy csomagokkal közlekedik.
Az elektronikai felszereltség is bővült, egy hattengelyes inerciális platform beépítésével (a V85
Strada modellhez tartozékként kapható), amely lehetővé teszi a Cornering ABS működését,
amely a fékerőt a dőlésszögnek megfelelően tudja modulálni, javítva ezzel a biztonságot.
Az összes elektronikus paraméter - MGCT kipörgésgátló, ABS és Ride-by-Wire gázreakció -
kalibrálása egyszerűen kezelhető a menetmódokon keresztül. A Road, Sport és Rain vezetési
módok a modellcsalád minden modelljénél alapfelszereltségnek számítanak. Ezen kívül létezik
egy speciális Off-Road üzemmód, amelyet kizárólag a V85 TT és a V85 TT Travel változatokhoz
terveztek, hogy kiemelje azok terepjáró képességeit.
A V85 TT Travel emellett a Riding Mode Custom (a V85 Strada és a V85 TT tartozéka), amely
lehetővé teszi az elektronikus vezérlési szintek teljes testreszabását, sőt, egy külön menü
segítségével egy további, személyre szabott üzemmód létrehozását is.
Moto Guzzi V85 Strada
A Moto Guzzi V85 Strada a tökéletes
"practical machine", amely kiválóan
alkalmas a mindennapi városi motorozásra
és kirándulásokra a városi utakon és a
városon kívül egyaránt.
Minimalista, elegáns és jellegzetes stílus
jellemzi, a hátsó rész karcsú és
áramvonalas, kapaszkodók nélküli, és
elhagyja az enduro motorkerékpárokra
jellemző csúszásgátlót és kézvédőket
(amelyek még mindig kaphatók
tartozékként).
A felszereltséghez új, alumínium ötvözetből
készült küllős kerekek is tartoznak, amelyek
fokozzák a könnyedséget és az agilitást,
ami pozitív hatással van a kezelhetőségre, a
Moto Guzzi V85 Strada súlya 4 kg-mal
kevesebb, mint a V85 TT változaté.
Az útra orientált dizájnt tovább
hangsúlyozza az első keréken elhelyezett
alacsony sárvédő, valamint a stílusos Nero
Isola és Grigio Brera színek.
Az eladási ár nem tartalmazza a regisztrációs adó költségét! ( 180.000 Ft )
|