Leírás és Paraméterek
A héjformát egyébként nem csak az esztétikum diktálta: a különleges formák ahhoz is hozzájárulnak, hogy minden, ebből a szempontból bonyolultabb helyen, azaz a pleximechanikánál oldalt, illetve a napellenző plexi házánál a homlokrésznél, ne kelljen kompromisszumokat kötni a héj és az ütéselnyelő EPS réteg vastagságában.
Természetesen a szellőzésre is rendkívüli figyelmet fordítottak a Shoei-nál; a szélcsatorna tesztekre sosem sajnálták az időt és erőforrásaikat a japánok. Állításuk szerint a GT-Air rendszere akár a nedves, esős időjárás esetén tapasztalható nehéz, páradús-, akár a száraz és meleg levegőt egyaránt rendkívüli hatásfokkal képes szellőztetni, miközben, mint mondják, a szélzaj is a lehető legalacsonyabb.
A GT-Air belső felépítésénél a Shoei hű maradt tradiícióihoz és csak a legjobb minőségű anyagokat használja: a többféle keménységű szivacsokból rétegesen felépített belső szerkezet természetesen teljes egészében eltávolítható - ahogy azt egy ilyen kategóriájú sisaktól el is várja az ember -, hogy a GT-Air az évek során mindig tökéletesen tisztán tartható legyen.
Ezen felül az arcpárnák belső szerkezetébe beépítették a néhány évvel ezelőtt megjelenő, és azóta bizonyára számos motoros életének megmentésében döntő szerepet játszó E.Q.R.S. (Emergeny Quick Release System) rendszert is. Az EQRS egy baleset során lehetővé teszi a mentést végző egységeknek, hogy egyetlen mozdulattal eltávolítsák a még a motoros fején lévő sisak arcpárnáit, így nagyságrendekkel könnyebb magát a sisakot levenni a szerencsétlenül járt motoros fejéről.
Vélemények
Leírás
A héjformát egyébként nem csak az esztétikum diktálta: a különleges formák ahhoz is hozzájárulnak, hogy minden, ebből a szempontból bonyolultabb helyen, azaz a pleximechanikánál oldalt, illetve a napellenző plexi házánál a homlokrésznél, ne kelljen kompromisszumokat kötni a héj és az ütéselnyelő EPS réteg vastagságában.
Természetesen a szellőzésre is rendkívüli figyelmet fordítottak a Shoei-nál; a szélcsatorna tesztekre sosem sajnálták az időt és erőforrásaikat a japánok. Állításuk szerint a GT-Air rendszere akár a nedves, esős időjárás esetén tapasztalható nehéz, páradús-, akár a száraz és meleg levegőt egyaránt rendkívüli hatásfokkal képes szellőztetni, miközben, mint mondják, a szélzaj is a lehető legalacsonyabb.
A GT-Air belső felépítésénél a Shoei hű maradt tradiícióihoz és csak a legjobb minőségű anyagokat használja: a többféle keménységű szivacsokból rétegesen felépített belső szerkezet természetesen teljes egészében eltávolítható - ahogy azt egy ilyen kategóriájú sisaktól el is várja az ember -, hogy a GT-Air az évek során mindig tökéletesen tisztán tartható legyen.
Ezen felül az arcpárnák belső szerkezetébe beépítették a néhány évvel ezelőtt megjelenő, és azóta bizonyára számos motoros életének megmentésében döntő szerepet játszó E.Q.R.S. (Emergeny Quick Release System) rendszert is. Az EQRS egy baleset során lehetővé teszi a mentést végző egységeknek, hogy egyetlen mozdulattal eltávolítsák a még a motoros fején lévő sisak arcpárnáit, így nagyságrendekkel könnyebb magát a sisakot levenni a szerencsétlenül járt motoros fejéről.