Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Ducati Panigale V4R

Ár:
13.290.000 Ft (10.464.567 Ft + ÁFA)

Az új Panigale V4 R egy közúti használatra jóváhagyott versenymotor, amely alapvetően a 2019-es Ducati Superbike modellek technikai kiindulópontja 

221 LE - 172 kg      Racing Kit: 234 LE - 165,5 kg

A Ducati Panigale V4 R a legnagyobb kifejeződése a Ducati verseny DNS-nek!Igazán páratlan versenymotor: a motorozás egy magasabb, hihetetlenül gyors dimenziójába emeli a vezetőjét és teszi mindezt egy olyan elektronikai csomag kíséretében, ami láthatatlan "biztonsági hálót" körénk fonva lehetővé teszi a határok túllépését!

 

 

Elérhetőség: Előrendelhető
Szín
 
Menny.:db

Leírás és Paraméterek

Motor

Típus Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely
Hengerűrtartalom 998 cm3
Furat és löket 81 x 48,4 mm
Kompressziós arány 14,0 : 1
Teljesítmény 162 kw -221 LE @ 15250 ford./perc 
Nyomaték 112 Nm - 11500 ford / perc
Befecskendezés elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz
Kipufogó 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával
Emisszió EURO 4
 



Váltó

Típus 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO
Primer hajtás Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1
Szekunder hajtás Lánc elöl 15 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék
Kuplung Száraz slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel

Adatok

Váz Alumínium ötvözet "első váz", magnézium első segédváz
Tengelytáv 1471 mm
Első villaszög 24,5°
Első felfüggesztés ÖHLINS NPX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak
Első teleszkópút 120 mm
Első fék 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema®  (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS EVO
Első kerék 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50 x 17
Első gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17
Hátsó felfüggesztés állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, egykarú alumínium lengőkar
Hátsó rugóút 130 mm
Hátsó fék 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO
Hátsó kerék 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 6.0 x 17
Hátsó gumiabroncs PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/60 ZR 17
Üzemanyagtank 16 liter
Száraz tömeg 172 kg
Ülés magasság 830 mm

Egyéb

Biztonsági felszereltség BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció

Alapfelszereltség

Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Öhlins futómű és kormány lengéscsillapító, GPS modul, Lap Timer EVO, PIT limiter,  Lithium-Ion akkumulátor, automatikus irányjelző kikapcsolás, megfordítható váltó sorrend, Marchesini kovácsolt felnik, Carbon hővédő és első sárvédő, High-folw airfilter

Opcionális kiegészítők:

Ducati Data Analyser+ (DDA+) 

Emisszió 175 g/km
Garancia 2 év km megkötés nélkül
Karbantartás 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta
Szabvány EURO 4
Fogyasztás 7,3l / 100km
Verzió egy üléses
Színek piros

Youtube videók

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Keresés